Tuesday, September 15, 2009

SETELAH SEKIAN LAMA.....

Alhamdulillah..akhirnya saya kembali . Banyak cerita yang nak dikongsikan bersama ...tapi itulah... Saya mulakan dengan berkongsi cerita kisah saya di sekolah baru ni . Ini ada beberapa keping gambar sekolah .





Hampir 3 bulan menyesuaikan diri di sini ..alhamdulillah semuanya menyenangkan hati saya dan saya tidak lagi berkerja di dalam keadaan tertekan .
Di sekolah ini , terdapat 3 program pendidikan khas iaitu pra sekolah pendidikan khas , pendidikan khas bermasalah pendengaran dan pendidikan khas bermasalah pembelajaran . Saya ditempatkan di kelas pendidikan khas bermasalah pembelajaran yang diterajui oleh Pn Zabidah sebagai penyelaras bersama 5 orang guru termasuk saya . Pembantu seramai 4 orang dan muridnya pula seramai 25 orang . Apa lagi yer....memang bestla bertugas kat sini...apa yang penting bekerja dalam keadaan yang nyaman dan gembira ...hi hi hi . Ini ada gambar budak-budak dengan saya ...


MASA WABAK H1N1 TENGAH HANGAT...

Ok..cukup setakat ni . Nanti saya cerita lagi ...Tata titi tutu...
Wassalam .

No comments:

Post a Comment