Sunday, March 27, 2011

TEMPAHAN SARUNG KUSYEN OLEH HASLIN LIN

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera ,

Seterusnya saya nak paparkan tempahan sarung kusyen yang berikutnya iaitu tempahan Haslin Lin . Lin adalah kawan baru saya yang telah membuat tempahan setelah melihat hasil sulaman reben saya di blog ini . Terima kasih Lin kerana sudi membuat tempahan dan memberi kepercayaan kepada saya untuk menyiapkan tempahan ini . Semoga silaturrahim antara kita berkekalan . Amin .






Saiz : 15"x15"
Warna Kain : Krim
Harga : RM 60 sepasang

Untuk pertanyaaan lanjut dan berminat membuat tempahan bolehlah menghubungi saya di adilaosman@gmail.com atau facebook/Adila Adnan .

2 comments:

  1. Olá DiLLa! Sempre encantada com seus trabalhos. Cada vez mais lindos. Apesar de muito distante fico apreciando suas rosas de fitas. Só sinto não poder ter a honra de fazer um curso oupoder comprar as revistas, pois, não vendem para o meu País o Brasil.
    Um grande abraço, e que Deus abençoe sempre você e sua família. Algecira
    http://alcastrosantos.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. salam.. saya ingin menempah sarung kusyen. tetapi yang plain punya.. kalau terima sila email saya di cathyjah@yahoo.com. -siti-

    ReplyDelete