Monday, May 16, 2011

PENCIL CASE

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera ...

Dah hampir seminggu tak update blog... bizi sesangat... tapi syukur alhamdulillah...banyak rezeki masuk... terima kasih kepada semua yang sudi membuat tempahan dengan saya....
Untuk minggu ni saya paparkan hasil kerastangan saya yang seterusnya iaitu pencil case... sejak dah pandai buat pencil case berlining sebelah dalam ni saya semakin suka nak buat pencil case patern cam ni... pada mulanya saya sangkakan susah nak membuatnya rupanya .....senangggg bangat.... i like...

TEMPAHAN MARIATI MAMAT
( Pencil Case untuk Ibu dan Anak )



PENCIL CASE UNTUK ANAKKU
NURAZWEEN SHAFIZZA
( Satu untuk letak alatulis dan satu lagi untuk letak pensel warna )



Untuk pertanyaaan lanjut dan berminat membuat tempahan bolehlah menghubungi saya di adilaosman@gmail.com atau facebook/Adila Adnan . Harga yang saya tawarkan sangat-sangat berpatutan . Wassalam.



No comments:

Post a Comment