Friday, December 7, 2012

POCKET TISSUE COVER

Assalamualaikum ...
Salam Sejahtera...

Alhamdulillah . Mood menjahit sudah kembali . Setelah selesai dengan pelbagai kerja maka peluang di musim cuti sekolah ni saya ambil untuk merealisasikan hobi yang sangat saya minati ini . Sebenarnya ada juga aktiviti  menghasilkan kraf yang saya jalankan sebelum ini akan tetapi saya tidak dapat mengambil gambar kerana kamera kesayangan saya telah rosak . Mujurlah adik saya sudi meminjamkan kameranya buat sementara waktu . Aktiviti dimulakan dengan membuat Pocket Tissue Cover yang ditempah oleh rakan sekerja saya iaitu Asmahani Azmi . Beliau membuat tempahan ini sempena perkahwinan adiknya pada 23 Disember 2012 ini .Jadi inilah hasilnya ...



Berminat untuk dijadikan cenderamata ??? Untuk tempahan bolehlah hubungi saya melalui emel adilaosman@gmail.com . Sekian.... :)

1 comment: